jag vill ha vinter, utan snö.

Burr!


Nu är det höst. På gränsen till vinter faktiskt. Min hud får ståfräs bara jag närmar mig en dörr som går ut. Vintern brukar inte vara så hemskt rolig, mest hemskt kall och onödig. Men denna vintern vet jag att det händer en del kul saker i vilket fall. Det är julafton. Julafton kan ingen någonsin ta ifrån mig och alla andra - Aldrig. Sen kommer nyårsafton, det kommer att bli kul. Vi ska nämligen bege oss till kära, kära, kära Köpenhamn. Åh.
Men det är inte det enda som händer... 14 mars sticker vi också till Malmö! Kent kent kent! Mums mums mums!

Jag har nog aldrig sagt detta innan, men...
Jag vill ha vinter! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0