VI ÄR PÅ RYMMEN IGEN

Mitt favoritgodis är m&m's, speciellt de blå.

Just nu sitter jag på käraste Viskan. Jag har precis käkat pannkakor med sylt och grädde + mjölk. Jag fick baristamjölk, ville ju ha vanlig. Dumma, dumma´, dumma Viskan!

Vill ni veta någonting kul? Jag har typ varit på rymmen denna helgen. I torsdags åkte jag till Helsingbrorg för att umgås med min vän Calle, Teddy också såklart. Vi gick på företagsrock, åt mat, gick och såg film. Det är trevligt att ha en vän som Calle =)

Ikväll eller någonting ska ni få se på en riktigt fin och glad bild. Nam nam!


Senare, på lördagen tog jag tåget till Halmstad för att träffa Hanna och Fanny. Vi skulle vara med Johanna på hennes avskedsmiddag, hon flyr ju ´till USA om typ en vecka. Kvällen var verkligen trevlig. Tack!

Tack alla ni som har varit med och förgyllt de senaste dagarna. Massa tack!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet vilken bild!

2009-03-17 @ 21:30:40
Postat av: Malin

NAM NAM

2009-03-18 @ 20:23:29
URL: http://maulingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0