MIN KNUTNA HAND I FICKAN

Mitt favoritbär är jordgubben, eller kanske björnbäret.

Mördarveckan upphöjt till tio har passerat. Det var svenska tal, naturinlämning och en fet filosofiinlämning. Det finns nog ingen som har undgått att jag har varit hyperstressad denna veckan. Men nu så är allt inlämnat och jag tror att allt blev bra till slut *toca madera*.
Nästa vecka är inte alls farlig, är lediga måndag och tisdag, skola på onsdag och sen hade jag tänkt åka ner till Helsingborg en sväng på torsdag och fredag. Så, jag kommer typ vara jätteledig!
Nä, nu ska jag försöka jobba bort inlämningen jag har tills nästa vecka så jag slipper stressa.

"Tid... du är dig inte lik
Min knutna hand i fickan
Sömn... jag kräver ingen sömn
Jag vrider mig på nålar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0