Massa hej hej hej.

Hej hej hej, väldigt mycket hej!
När ska man sluta stressa? När kommer en dag då man bara kan lägga sig i soffan och inte göra någonting alls. När kommer de dagarna då man kan gå ut eller fika med kompisar utan att få ångest inför skolan? På en del skolor så kan man göra som så att man lämnar in uppgifter eller gör prov senare, så är det inte här på Teknis. Om vi inte är i tid med det som vi ska kan man nästintill vänta sig ett blodbad. "Det blir IG", är det rättvist? Att andra skolor till och med låter elever göra inlämningar år senare? Så är det faktiskt. Och det gör mig förbannad.

101 dagar kvar till studenten.

Det väntar lite födelsedagar också. Linda, Steffie, Hanna och Olli, det är skoj. Jag vet vad jag ska köpa till samtliga.. Nästan. Steffie ska få...........sin present på måndag. Då jag och Jennifer kommer till henne för att bada och dricka vin hela dagen. Vi är nämligen lediga både måndag och tisdag, nam nam!

Olli åker till USA snart. Köpt mig nåt fint.

Hösten kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0