JUST LIKE THE LOVE I THOUGHT I FOUND IN YOU.

Mitt favoritgosedjur är Flemming & Arma...

Åh, förlåt, men har inte skrivit att Sillen blev 19 år i torsdag! Massa grattis till dig Linda! I torsdags bjöds det på fika och tårta så det stod härliga till. Tackar, hoppas du blev nöjd med presenten :)

Idag är det Internationella kvinnodagen, även Steffies och min gamla samhälllärares, Löken. Grattis till er! Mest grattis till min Glitteranka Steffie. Det vankades fest igår. Thanks.

Jag måste bara berätta en sak... Innan när jag var ute så hörde jag någonting underligt. Även om jag bor ca 2,5-3 km från tågbanan så kunde jag höra tåget! Kanske för att det oftast är alldeles knäpptyst hemma hos mig. Utomhus. När jag är ensam alltså. Annars är det mer än ofta ett jävla liv. Fast, jag antar att sådant behövs också.

Nu ska jag in till staden med Linda, vi ska ta oss en liten söndagskaffe. Nam nam.

Kommentarer
Postat av: Linda

kunde inte blivit gladare:)

2009-03-09 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0