MONDAY MORNING

Sunday morning, we had yesterday...

Webdesign:
- Skriva loggbok till D.Lösbajs
- Göra rättskunskap
- Anmäla att jag ska ha omkörningslektion
- Kolla bussar
- Ge Hanna sin laddare
- Säga till alla att pappa gav mig 100 kr om jag tog på mig jeans idag
- Krama Steffie och Amanda
- Göra upp en plan inför dagen
 I'm done!
Nu kanske jag ska börja jobba på min hemsida.. Eller inte.

Idag ska jag äntligen köra med Anette! Har under en tid kört med lilla Pasi och hans BMW, men nu återvänder jag till min underbara peugeot.

Senare ska jag göra ett ärende och även plugga matte. Det kan bli tråkigt =/

Utgång med klassen på torsdag, utstyrsel blir nåt liknande det som Cher bär ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0