FUCK

Ett helt jävla lov har snart gått. Vad har jag gjort? Sovit, druckit kaffe, druckit vin och kört bil. Ja, eller, inte vin och bil samtidigt förståss. Fruktansvärt tråkigt.

Jag satt och funderade på vad jag vill göra under mina lov. Jo, jag sover gärna. Mer än gärna. Fan, jag älskar att sova. Jag hinner ju aldrig göra det annars när jag går i skolan. Sen vill jag självfallet göra roliga saker, och visst har jag det. Jag har nästan varje dag träffat någon av mina fina vänner och skrattat tillsammans med dem.

Något som är förbannat jobbigt är alla människor som jämt och ständigt tjatar om att man ska passa på att gå ut och festa på sitt lov. Det är inte direkt någonting som jag prioriterar. Jag var ute juldagen, nyårsafton samt några vinkvällar, det räcker för mig. Det är inte alltid kul att gå ut, oftast är det mest slöseri med pengar. Pengar som jag inte ens har nu. Därför tycker jag att man ska satsa på att gå ut när det verkligen är någonting som man vill göra, eller när det är någonting speciellt. Finns det någon som håller med mig?

Körkortsteorin tar död på mig. Helvete, jag har pluggat vill jag lova. Jag tänker inte kugga på det, aldrig i livet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med dej snygging, självklart ska man bara gå ut när det är något speciellt. Ska nog ta och köra på det nu sista terminen.

2009-01-08 @ 21:46:33
URL: http://recklessabanon.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Att eran kära vän Stephanie är ledig en lördag på över en månad, är inte DET speciellt?!

2009-01-09 @ 17:07:39
URL: http://stephanije.blogg.se/
Postat av: Malin

Amanda: Tack min älskade! Vi kör på det!

Stephanie: Kära vän... Det vet jag inte... Visst, det är ovanligt att du är ledig en lördag men nej, tyvärr. Du är inte en kär vän! Däremot vet jag att du tycker om mig =) Oerhört massa!

2009-01-10 @ 15:20:41
URL: http://maulingustavsson.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Malin, håll bara tyst va? YOU LOOOOOOVE MEEEEE!

2009-01-22 @ 22:43:57
URL: http://stephanije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0