Fia-Lotta

Jag bara måste berätta någonting kul som hände för ett par veckor sedan, precis när skolan hade dragit igång igen. Jag, Jennifer och Steffie var ute och åkte lite bil efter skolan. Vi lyssnar på lite härlig bil-dunk (sånt man bara lyssnar på när man åker bil). Helt plötsligt öppnar Jennifer handsfacket och tar ut en skiva, byter skiva i spelaren. Vill ni veta vad människan sätter på? Jo, ungen sätter igång Nordman. Jag ifrågasätter hennes hemska val av musik, ser väldigt äcklad ut och får till svar:

- Jaa, klart jag lyssnar på Nordman, han är ju asbra! Asskönt att lyssna på när man kör bil.

Jag tyckte detta var pinsamt kul, att min lilla grisunge dunkar Nordman i sin jättegula bil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0