DET VANKAS BAL... HÄR ÄR MITT BIDRAG...


Min balklänning.
Jag älskar den.
Nä, men jag vill ha en klänning utan axelband. Sen ska sitta åt runt bysten sen ska massa massa massa tunnare typ flöda ut. Funderar på att släp också. Sen var det färgen, någon som vill komma med en någorlunda bra idé? Jag kommer fortsätta vara svart-hårig så jag kan väl egentligen ha vilken färg som helst. Jag vill ha en diskret sminkning med en markerad eyeliner på ovanlocket. Mitt hår ska vara stiligt, kanske någon form av svinrygg. Ordet är erat!

Kommentarer
Postat av: Linda

vit eller marinblå mats, du vet!

2009-01-12 @ 22:47:41
Postat av: Ulrika

Herregud, jag vet inte....

Du skulle vara fin i någon aprikos ton eller eventuellt gräddvit....

2009-01-13 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0