BAJS OCH KISS OCh PRUTT OCH FIS...

Oh, vilken dag!
1. Projektarbete
2. Filmpaus
3. Göra körkortsprov
4. Läsa i körkortsboken
5. Plugga matte

Vänner, det är lördag. Unna mig gärna ett samtal lite senare, det kan jag vara värd. Kom också gärna förbi med en härlig flaska av något slag, det skulle verkligen uppskattas.

Jag är inte säker på om jag tidigare nämnt hur viktigt jag tycker att det är med tid för sig själv. Något sådant har inte funnits till på sistone. I alla fall inte den senaste veckan - det får mig att må dåligt och känna mig mer stressad än jag behöver. Nä, vet ni vad? Jag skippar mattehelvetet ikväll och lägger mig i världens bästa säng (min säng) och skriver lite i min fin fina bok.

En annan sak också, jag är verkligen på shopping-humör. Det finns en väldigt fin, svart kjol inne i stan som jag mer än gärna skulle vilja äga. Men den lär jag inte få visa upp mig i. Fan för att behöva snåla med pengar.

Och tack Linda för julklappen!
Det var superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0