SOLEN + MALIN = FRIENDZ FOREWWWAAAH*

Jag är trött, ledsen, arg, sur, deppig, öm, jag är allt som är dåligt. Jag vill rymma, jag vill inte vara här just nu. Ett kallt rum i Göteborg skulle duga för mig. Någon som vill följa med mig?

Jag fick besök av en väldigt fin och efterlängtad vän. Han har legat och lurat ett bra tag nu, bara vinkat lite. Idag sa han hej och kramade mig. Åh, det gjorde mig så varm och glad. Efter denna soliga dag är han min allra bästa vän. Han är inte någon man kan lita på men det gör ingenting. När han kommer så glittrar min värld och jag vill sväva. Visst är solen underbarare än underbarast?!

Imorgon ska jag vara radiopratare på retoriken, vi har tio minuter att fylla, bara snacka på om nåt dumt ämne. Både jag och Hanna har valt melodifestivalen. Det kan nog bli okej, känns dock väldigt onödigt. Jag menar.. Det är första lektionen och man kan faktiskt sova i alla fall 1 ½ timme längre... Nej, nu är det slut, med min frånvaro som jag ofta påminns utav genom lärare så är det skärpning. Okej, att vara hemma en hel dag, men smålektionerna kan jag i alla fall infinna mig på. Skärp dig Malin, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0