GRÅTT

Hua mig vad längesen det var jag tog mig tid för bloggen. Orkar inte dra upp någon löjlig, halvsann orsak, utan jag drar på med en gång.
Vad har hänt? Jo, jag har blivit vuxen. 18.
Jag har varit sjuk.
Jag har pluggat.
Jag har varit på krogen.
Jag har sövit.
Jag har varit i Göteborg en massa.
Jag och Frida har haft en redovisning i samhäll.. Där ingen applåderade.
Jag har varit på inflyttningsfika.
Jag har öppnat massa spännande paket såklart.
Jag har kört bil samt varit på teorilektioner.
Jag har bokat min första körlektion, imorgon ska den äga rum. Pasi!
Och tillsist så har jag träffat massa nya underbara människor! Nam nam.

Sen har jag typ inte gjort nåt mer.
Har jag anledning till att känna mig grå?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Weeeei, tagga ner nu Maulin! =)

2008-10-03 @ 23:17:55
URL: http://stephanije.blogg.se/
Postat av: Malin

haha avesst!

2008-10-05 @ 14:59:41
URL: http://maulingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0