Försvinna i musiken

Oj oj oj. Nu sitter jag på webdesignen igen. Fan, jag bloggar jämt när jag sitter här. Borde ha en massa andra saker för mig egentligen. Men jag orkar inte med det just nu.
Fick nyss dåliga besked gällande min morfar, han mår inte så bra.
Har ett fett jävla förbannat helvetiskt naturkunskapsprov imorgon bitti som jag egentligen behöver plugga på. Frågan är om jag kommer kunna koncentrera mig särskilt bra, eller mycket eller hur fan man skriver.
Jag som bara ville försvinna och gräva ner mig till musiken ikväll.

  

Vi käkade på Viskan innan, det var lite smarrigt. Jag saknar Susanna. Sen saknar jag alla otroliga eftermiddagar på terrängbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0