DIG, DIG, DIG

Tråkig helg. Otroligt skön helg med andra ord.
I fredags åkte jag, Linda och Josefine in till Viskan för kvällsfika, det var i och för sig roande. Vi ringde till Ingvar Olsberg. Jag älskar hans telefonsvarare. Sen har jag inte gjort någonting, kört lite bil, varit hemma och pluggat, vilat, druckit vin.
Jag verkar nästan vara den enda som har tagit det extra lungt denna helgen, alla andra har varit ute och dansat.
Jag väntar nog med det till Köpenhamn. Har en del att ta itu med de närmsta två veckorna. Mitt rum och framförallt all skolarbete. Har klarat av en del nu i helgen. Skönt!
Nu ska jag gräva ner mig i min svenska bok som suger geta-nånting.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0