De underbara

Morfar Benny mår bra nu
Min mormor och morfar är de som betyder allra mest för mig och mitt liv. De underbara har lärt mig så otroligt mycket saker, hjälpt mig på flera olika sätt. Ja, de underbara berikar hela mig. För mig finns det inte att de underbara någon dag inte orkar mer. Jag kan inte tänka mig ett liv utan de underbara. Jag vet att den dagen någon av dom underbara försvinner så kommer jag finnas vid den lämnades sida. Precis så som de underbara  finns och alltid funnits för mig. För jag vet att ingen av de två mest underbara skulle klara sig särskilt bra utan varandra.
Jag önskar mormor och morfar kunde leva kvar i det dom lever nu, i hyffsad ro. Jag vill att deras år ska stanna upp så de alltid finns. Alltid finns vid min och mina syskons sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0