Evelyne

   

Igår spenderade jag nästan nio timmar på att gå runt i Sveriges andra största stad. Göteborg. Som jag älskar Göteborg och allt som finns där. Människorna, affärerna, ofta vädret, ja, sen händer det mycket där. Vi sprang bla mot döden, jag och Oliver. Som de allra flesta bör veta så ägde Göteborgsvarvet runt igår, vi sprang över, mitt i gatan. Vi sprang och var nära att bli mosade utav alla dessa svettiga antiloper.
Linda var också med i det underbara, men hon åkte hem lite lite lite tidigare än oss, för att hon skulle ut och dansa sej lite på kvällen.
Åt gjorde vi på Vallgatan, där är det gott. Jag åt enchiladas.
Hittade en klänning till skolavslutningen, och oj, den är visst svart. Förvånade? Nej. MEN, jag ska piffa upp den. Rejält tror jag nog. För det första ska jag bära den med skorna längst upp till vänster. De köpte jag på Ragtime igår, jag är kär - Igen. Efter skoinköpet var jag och Oliver obeskrivligt trötta, vi satte oss på ett café som såg jävligt utländskt ut. Vi tog en kaffe som till en början var stark, men sen underbar!

Tack för en trevlig dag Linda och Oliver!
Och tack för att Charlie, Evelyne och Aurora kom och hälsade på.
Och just det, snygging på buss är också värd att nämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0