Charlie

Ligger i min säng helt redo för att åka till skolan. Väntar på att lilla linda ska komma och hämta mig! Underbart att jag slipper gå ner till bussen, idag kunde jag t.ex gå upp 40 minuter senare än vad jag egentligen behöver.
Idrott står först på schemat, jag är lite skakis i kroppen, ont i huvudet och sånt så jag ska ta mig en promenad idag hade jag tänkt. Sen har jag företagsekonomi med Stellan, sen Samhäll med Snygg-Per och sen lite engelska med Vanda. Ganska slapp dag. Kvällen blir desto jobbigare, måste skriva den jävla ekonomi-inlämningen som skulle varit inne förra veckan..

Ditt medlidande kan jag vara utan,
om det här ska vara allt vi hann,
så håll mig hårt, håll mig älskling nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0