mest trött

1.Hur gammal är du om fem år?
22,

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jennifer brukar det vara,

3. Hur lång är du?
163 cm, på ett ungefär.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Wallander - Afrikanen igår.

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag vill faktiskt inte skriva det här..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika, beror på hur snål jag är för dagen.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta! Det är jag glad för.


10. När såg du senast din mamma?
30 sekunder sedan,

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön, gul, blå, brun.

12. När vaknade du i dag?
Sjusnåret.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag tycker inte om julsånger.

14. Vilken är din favoritplats?
Berget som ligger en liten bit ifrån mitt hus. Där är det mysigt att sitta.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Jag avskyr tandläkare och doktorer. Nej tack!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas inte jag är kvar i Borås, vartsomhelst, men inte fan i Borås!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Allt. T.o.m. min pappas snarkningar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min syster, hon är så otroligt ointelligent.

19. Hur stor är din säng?
120 cm bred.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, så ligger just nu och gosar i min säng!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra just nu, annars tre.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett, Västra Götaland.

24. Vilka städer har du bott i?
Borås..


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag är nån sorts barfotagud! Vi har en grusväg in till mitt lilla hus, så brukar alltid gå barfota där, så blir skinnet hårt efter ett tag. Då kan man springa hur mycket man vill utan skor :)

26. Är du social?
Ja, nog tror jag det

27. Vilken är din favoritglass?
Gillar inte glass..

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jordgubbar är ljuvliga!

29. Tycker du om kinamat?
Ja

30. Tycker du om kaffe?
O ja, med mycket mjölk och lite socker

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy, kaffe eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover lite hursom. Ofta i fosterställning.

33. Kan du spela poker?
Ja ja ja!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Massor!


35. Är du en beroendemänniska?
Jag vet inte,

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Två stycken. Jonathan och Emmas mamma!

37. Vill du ha barn?
O ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, en del spanska. Pratade finska när jag var liten, minns dock inte ett pink. Okej, de fula orden sitter väl kvar,

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, och det ska jag vara glad över

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng, gillar varken salt eller fisk

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hmm, kläder och småprylar.

42. Äger du dyrbara smycken?
Njae, en del ärvda.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Cityakuten!

44. Kan du rulla med tungan?
Jag är en tungrullarkung

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det finns många. De mesta jag känner är bara vidriga, Fanny t.e.x, hon är BARA äcklig.

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Just nu "Nokia tune", då min vanliga mobil är ur funktion

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Förmodligen mina blodsprängda ögon

50. Flirtar du mycket?
Nej, definitivt för lite!

51. Kan du byta olja på bilen?
Det återstår att se

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
I och med att jag inte kör bil så får jag säga nej. Men visst vore det spännande?


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Gömda - Liza Marklund

54. Läser du dagstidningen?
Oftast

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Veckotidningar är mest överskattade!

56. Dansar du i bilen?
Det kan väl vara trevligt

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lyssnar inte på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Förmodligen, krejs.

59. När var du i kyrkan senast?
Min systers Lucia-firande.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
LÖKEN (Fredrik Lönn)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Ett dygn.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jadu, säg det! Nej, folk gör speciella saker varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0