jag ska säga till alla att du är en bög!

Mormor och morfar bjöd släkten på middag idag, det var ljuvligt gott som vanligt. Efter det åkte jag in till stan där jag träffade Susanna, Josefine och Thilda. De hade suttit på Viskan hemskt många timmar. Sen stack jag hem med bussen, och när jag väl är hemma händer något kul. Eller, det sägs roliga saker. Min systers kompis lillasyster som är sex år ungefär kan vräka ur sig vadsomhelst, närsomhelst. Vi satt och spelade ett nalle-puh spel som hon hade med sig, ett man kopplar in i tvn så det är som ett tv-spel. Ida ville att hennes Puh skulle hoppa, men det gjorde den inte eftersom hennes kontroll var lite seg. Då skriker hon: Men hoppa då din jävla neger! Tänk er en sexåring skrika "neger" till Nalle puh, dessutom var han en jävel.

En kort stund efter skulle hennes pappa komma och hämta henne, jag håller fast henne och öser pussar och kramar på henne, allt för att retas. Hon är inte särskilt kärleksfull den flickan. När jag håller fast henne som värst skriker hon med sin gälla röst: Hörru, om du inte släpper mig och slutar ge mig spott på kinden så ska jag säga till alla att du är en bög!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0