I don't dance

ikväll är jag ännu tröttare, dagen har varit lång. hade dock bara två lektioner, så så jävla ansträngade har det inte varit. men jag är trött ändå. inte för att jag är utslite, utan jag är trött på dagarna. det mesta som finns i den, de flesta rutiner. jag hatar rutiner. jag hatar att behöva planera allting nu. det känns grymt jobbigt att planera att jag måste plugga på söndag t.e.x. Det brukar inte kännas överdrivet jobbigt. Men det är så kolossalt mycket att planera. Pengabrist. Jag fick ingen lön i februari, vilket kom som ett slag. Jag vill handla.

Kvällen var rolig, den spenderades på Borås högskola. Jag, Steffie och Malin gick dit på en föreläsning. Den handlade om att nå sina mål och toppar. Fredrik Sträng, har världsrekord. Besteg sju berg på sju olika kontinenter, på sju månader. Han hade pondus, han var.. Cool och härlig. Mer sånt!

Jag såg en vacker varelse där, Telia-snubbe. Jag har från tidigare erfarenheter alltid sett ont på telefonmänniskor, men han.. Oj, vad vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0