bloody rådjur

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min spansklektion ska börja. Om cirkus 10 minuter ska den dra igång. Oj, vad jag längtar... Jo, det gör jag faktiskt, var inte på förra lektionen, vi har en ny spansklärare. Emilia, hon ska tydligen dansa Paso Doble. Vi får väl se..

Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, var snack om att jag skulle träffa Linda och Oliver. Men vi får väl se hur det blir också. Jag har inte planerat särskilt mycket idag. Ikväll ska jag ta det lungt - som vanligt. Förlåt, men jag orkar inte speciellt mycket just nu. Jag längtar bara efter lovet. Idag är det fredag, bara en vecka kvar. Sen är jag fri för ett tag!
Då hoppas jag på Göteborg, lite jobb. Kanske Falkenberg också!
Vi får väl se vad som händer! :)


Förresten, Elin sitter här, hon ser ut som ett vettskrämt rådjur. Det var något konstigt med hennes spanskainlämning. Ha ha.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205475550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-14 @ 09:17:03
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag! Hoppas jag...

2008-03-14 @ 09:20:51
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0