Magnus Betnér är en flintis jag vill ligga sked med

Det finns få personer som jag äcklas av lika mycket som Magnus Betnér. Han har medvetet gjort kränkningar av andra personer till sitt signum. Det är så han säljer in sig själv. Och då menar jag inte att han går runt och häcklar folk och säger att de är dåliga och fula. Nej, han hotar folk till livet, säger att han vill ha ihjäl människor och hoppas att andra drabbas av dödliga sjukdomar. Magnus är kanske inte det mest betydelsefulla, men i alla fall det mest belysande exemplet på hur det kan gå när man saknar talang och försöker kompensera med annat. Han talar, men ingen skrattar och ingen lyssnar. Då börjar han ryta istället, på ett sådär ocharmigt, talanglöst sätt. Det som stör mig mest med honom är att han inte har en aning om att han är dplig. Han tror sig vara mycket duktig. Jag tänker på hur han sitter på sin piedestal och klappar sig själkv på flinten och tror att han är briljant. Man skulle vilja springa upp med en matsked i pannan och meddela honom att han inte är så bra på det han håller på med. Att det saknar känsla. Magnus Betnér tar sig själv på ett jävla allvar. Springer runt i intervjuer och berättar om yrket komiker, hur viktigt det är att tänka på sin profil och annat trams. Människor som på allvar talar om sig själva som ett personligt varumärke kan fara och flyga. Han säger ena dagen att detär viktigt som komiker att inte synas överallt, att inte vattna ur sitt varumärke. Och andra dagen ser man honom jönsa i Extra extra och tredje dagen rövar han i Parlamentet, och sen fjärde dagen leker han i någon Femmankalkon. Magnus Betnér är komikervärldens mest talanglösa person. Tillsammans ned Özz Nujen..Honom får vi inte glömma. Men fan, vet inte om Magnus är snäppet plattare i sin humor. En sak är positiv, han är förbannat snygg.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du verkar upprörd!

Jag håller med dig till fullo, han är hemskt snygg.

2008-07-30 @ 17:13:01
Postat av: Anonym

MAlIN!! vad är det jag hör ?! Magnus är ju helt underbar :)

2008-07-31 @ 18:35:15
Postat av: Lirran

MAlIN!! vad är det jag hör ?! Magnus är ju helt underbar :)

2008-07-31 @ 18:36:16
Postat av: Emma

Han är skitrolig och skitsnygg enligt mig :D

2008-08-07 @ 12:18:45
URL: http://theonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0