hard work work..

Minns ni den reklamen? Nej, visst fan vad dum jag är. Alla minns den.

Mitt sommarlov har väl mest bestått av jobb, har jobbat varenda jävla helg sen skolavslutningen, förutom midsommarhelgen då.  Vi hade det bra i Halmstad förresten, repriser blir oftast inte lika bra eller bättre. Fast denna gång blev det bättre - enligt mig.

Har bytt plats i restaurangen också, för er som vill veta. Jobbar numera som kallskänka tillsammans med Ulrika. Vi är ett bra team, ganska snabba. Ulrika är dock väldans mycket kvickare än mig, men det kan bero på att hon har några år på nacken vid kallskänken. Det vi gör är egentligen smörgåsar av alla dess sorter, vi gör sallader, ciabatta.. Tja, typ sådant.

Näh, det var lite uppdatering för er som är intresserade, nu ska jag laga mat, för det gör jag ju aldrig annars på jobbet =)

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0