det tar hundratals år att dölja felen

Ja!
Jag har fått bekräftelse på att jag får kubba ner till Helsingborg 23/7 för att se på Kent. Nu hänger det på Susanna och Linda, om ingen annan också vill följa med? =)
Jag är pepp inför detta, både för Håkan och Kent. Hoppas bara på att vädret blir bra, det kan ju bli lite sisådär. Fast, nu ska vi vara vid havet och som jag har fattat det så brukar vädret där vara lite bättre än här i Borås.
Imorgon följer en ny uppdatering gällande detta då Linda ska ha bestämt sig fullt ut.

Idag har jag jobbat häcken av mig, jobb som kallskänka tar knäcken på mig och det enda jag är numera är hyperstressad. "Gör mig en tjänst, gör mig några ärenden, ring dit, åk dit, gör si, gör så". Som tur är så är jag ledig snart. Kommer vara ledig 6 dagar i sträck!

jocke  helsingborg  håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0