äpplemos

Idag var en dag jag trodde skulle bli lik alla andra. Idrott, lunch, Företagsekonomi, Samhäll, Engelska.
Men ska jag vara ärlig så var det en bra dag. Det hände mycket. På idrotten hade vi betygssnack, Peter sa att jag låg på ett starkt G, vilket jag är jävligt nöjd med. De flesta vet att jag inte är överdrivet förtjust i idrott. Gillar inte att folk snackar om mitt idrottsbetyg heller. Saker som att jag inte är värd G, eller att jag aldrig är där. Ni kanske säger att jag är kass. Jag vet inte, men sluta snacka. Det handlar faktiskt inte om er. Det handlar om mig själv. Jag gör mitt bästa, och kan inte göra mer.

Sen stack vi och käkade, vi fick t.o.m äpplemos! Jag gillar faktiskt det. Mycket. Sen sa jag hejdå till Oliver och Wictor som åker till Paris med klassen idag. Jag är avundsjuk.
Vi har aldrig, aldrig, aldrig haft ett läxförhör i Företagsekonomin. Våran äckligt ospontana lärare gav oss ett skriftigt förhör på 1 sida. Han måste haft det i kalendern sen november. Det var en stor händelse faktiskt. Och vet ni? Vi fick sluta tjugo minuter tidigare.

Jag och Hanna gick ner till Workshopen för att fixa med vårt Abort-arbete. Då beslutade vi oss för att slå en pling till Typewriter. Äntligen fick vi bekräftelse på att han mår bra :)
Samhällen var bra som fan, fick G på mitt omprov! Jag var stensäker på att jag skulle fixa mig ett IG igen, men inte. Jag klarade det. Yes.
Engelskan var tråkig. Vanda är tråkig.
Frida åkte till USA idag föresten, nu är jag utan henne i en vecka! Jag väntar mig vykort.. Precis som från Oliver och Wictor!

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: DENNIS

Kan du inte ge dom som snackar dumt en karatekick i magen?

2008-01-17 @ 17:31:18
Postat av: Amela

Varför kan inte folk sköta sina egna affärer? jag är trött på det. skit i dem

2008-01-18 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0