animal I have become

Godmorgon,
idag händer det väldigt mycket, vet faktiskt inte hur jag ska hinna med allt! ska vara hos Elin vid 4-tiden. ska åka med henne till ribbingsgården, där hon och hennes föräldrar ska ha sin 50/80 tals fest :) Innan dess måste jag fixat mig, letat upp grejer, gjort mitt hår, köpt blommor, sytt på spets på mina sockar, byta skosnören, måla naglarna, leta upp mina pärlörhängen, duscha, skriva samhäll. Tror ni jag hinner det på.. 5 timmar? eller ja, det blir nog med 3 ½ timme, åker hemifrån klockan 3, sen kommer jag säkert inte lämna denna sköna säng innan 12 snåret...
Jo förfan, nu måste jag upp, måste käka nåt med.

Hoppas ni får en trevligt kväll!

image371


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0