Soy Adriana

Entonces, chicos! idag eskavi leessaa. Och på frreeeddag blirr de obpsats. Chicos!

Min dag har varit rätt okej, fint väder har det varit.
Min bästaste vän solen har hälsat på ett flertal gånger
gånger under dagen. Du är det bästa och finaste som finns!
imorgon ska jag och Lirran antagligen ha vår svenska
 redovisning, hoppas det går bra. Vi har ju som sagt slitit
som djur med den...

Idag hade jag sista journalistik lektionen, vilket resulterar
i att jag slutar tidigt på måndagar och har sovmorgon på
torsdagar. Mitt schema är toppen detta året, börjar bara tidigt
en enda dag i veckan.

Åkte även in till stan en snabbis nyss för att möta upp Chennifer.
 Vi tog en varm kaffe och snackade massa skit!

Mikaela, vår spanska lärare är utbränd, idag fick vi reda på att hon
kanske inte kommer tillbaka på hela terminen. Det gör ont,
vikarierna får mig att skrika av saknad. Även om hon inte är min
personliga favorit så är hon väldans bra den där kvennan. Imorgon
ska vi ha en som heter Emilia. Jag funderar på om det är hon som
sjöng; big big girl? Var inte hon från Spanien?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0