My name is Jonas

image39309.47 ringer min telefon. Chefen. Jag tror inte ni förstår hur nära det var att jag inte svarade. Nära var det, men jag svarade ändå med min hesa morgonstämma. Marie ville att jag skulle komma in och jobba, så jag studsade upp. Tog en dusch, en macka och sen bar det neråt bussen.

Efter jobbet åkte jag hem, käkade lite mat och grejer. Ringde Wictor och frågade om han var sugen på en promenad inkl. pinnar. Det är inte direkt något varken han eller Oliver brukar tacka nej till. Så, promenad vart det, och en massa struntprat såklart. Vi träffade Isabella som var ute och gick med en urgammal hund. Jag försökte få henne, ja, hunden, att springa. Men som Wictor sa; Det är ungefär som att försöka få en pensionär att springa. Hon var inte så smidig!

Förresten, det jag egentligen vill säga var att jag har köpt en ny tandborste, det är nog den bästa jag köpt. Mjuk, liten och fin.

Kommentarer
Postat av: anders

bra med en härlig tandborste:P

2008-02-13 @ 22:48:43
URL: http://jozon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0