hemska måndag

Inatt hade jag jättesvårt för att somna. Kanske berodde det på skolångest, att jag sov för länge morgonen innan, eller kanske mest för att min pappa kollade King kong med hemmabion på högsta volym. De som har vart hemma hos mig vet att tvn står vägg i vägg med mitt rum. Den väggen jag har sängen längs med. När jag tryckte huvudet emot vibrerade hela jävla väggen. Så jag somnade inte innan väldigt sent.  Jag är trött. Får trösta mig med att det bara är fem veckor kvar till påsklovet! tack för den,

Dagens humör: trött
Dagens mående: mår mest bra
Dagens borde: gå upp ur sängen
Dagens frisyr: nyduschat hår
Dagens smink: den lägger jag snart
Dagens klädsel: vi får se vad jag hittar, räkna med någon form av tights
Dagens planer: gå till skolan
Dagens materiella vill ha: en sänghimmel
Dagens längtan: vill gärna träffa alla puckon i skolan
Dagens fundering: har inte hunnit fundera
Dagens beroende: förmodligen uppmärksamhet
Dagens tråkigaste: grusiga ögon
Dagens tidning: Borås tidning
Dagens låt: har bara hunnit med 2, men isåfall får det bli; Cinderella - Shake me


Ha en bra dag, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0