ett långfinger åt döden

image398

Imorgon, 12.19 avgår tåget från Borås central. Snart säger vi hej till Halmstad! Äntligen kommer vi iväg, som vi har pratat, som vi har längtat. Jag hoppas bara att tjejer befinner sig på centralen strax innan tåget avgår, så: Susanna, Steffie, Malin & Fanny. Passa tiden förfan.
Har precis pakat iordning min väska, ska plugga engelska glosor, även läse igenom journalistiken. Vet inte riktigt om det var läxa, men det är väl bäst att göra det ändå, så sur som Anna blev i måndags.

Sälj dig, sälj dig dyrt

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah, duu läste nog inte läxan va? det märkte vi på anna idag, vi borde ha lärt oss från i måndags.. Men gjorde vi det, icke icke. Stackars lilla Anna HAHAHHAHA

2008-02-21 @ 19:17:40
URL: http://hanyy.webblogg.se
Postat av: malin

jag skummade faktiskt igenom det, så kunde det mesta. men när hon började darra på läppen, så skämdes jag!

2008-02-23 @ 13:53:15
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0