birdie nam nam

image402

Ikväll har jag varit på Tupperware party. Mitt första och garanterat sista. Det var bland det mest meningslösa jag vart med om. 40+ kvinnor som försökte vara roliga, de sade något roligt och vände sig sedan ivrigt om för att få bekräftelse på att det verkligen var så. Det enda som var positivt var att det bjöds på kaffe. Sen var resten skit, vi satt och lyssnade på en dam som berättade precis varende liten egenskap hos burkarna. En tillbringare som hade ett lock, vet ni vad man kunde göra med den? Jo, göra hålen i hallongrottor. Fiffigt! Nej, mest löjligt.
Fan, det var jobbigt. Bara jobbigt och irriterande. Nej, jag ska aldrig mer sätta mitt fot på nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: Peter

du klagar alltid på något jue:P

2008-02-28 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0