Så, hej igen.
Nu har jag ordnat upp mitt liv lite. Skolan har börjat och jag hatar det fortfarande lika mycket. Det är tur att jag har så fina människor där, annars hade jag aldrig i hela livet pallrat mitt arsle dit.
   Eftersom skolan har börjat, så har även ett par nya kurser börjat - Psykologi, Samhäll B, Matte C, Naturkunskap A+B, Internationell ekonomi, Retorik, Webbdesign, Religion. Hälften av dem kunde kvittat. Psykologi läraren verkar störtskön, David. Jag ser fram emot att gå dit nästa vecka igen. Samhäll B kan inte bli bättre med tanke på att vi har Per <3
Matte C... Gunnar tjatar mest om sina kvaderingsregler och konjugatregeln. Naturkunskapen är typ, okej. Internationell ekonomi. I retorik har jag en helt underbar dam som heter Britta. Förra terminen hade vi henne som vikarie i något ämne, det enda jag och hon gjorde var att diskutera sexiga män. Typ, persbrandt och Dregen kom på tal. Hon verkar kanon. I Webbdesign har jag allas vår Töth, -  lätt att få betyg hos. Religion.

Nä, nu ska jag snart köra bil.
Hei sitten!

Kommentarer
Postat av: Typewriter

Seriöst... jag lider stort med alla som måste läsa matematik.

2008-08-30 @ 17:18:57
URL: http://www.typewriter.se
Postat av: Malin

Det är bara A och B-kursen som är obligatorisk för mig, har själv valt C-kursen!

Bajs och brandsta är kul!

2008-08-30 @ 19:01:04
URL: http://maulingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0