Tidfördriv kan i detta fall kallas utfyllnad

Ditt namn: Malin Ulla Liisa Jolina Gustavsson
Är du snygg: Alla krejsar är snygga
Födelseår: 1990
Ditt födelseställe: Borås BB, samtidigt som min vän Jonathan!
Ligger Skåne i Sverige: Jag hoppas det
Har du några danska släktingar: Nej, men jag vet hur man uttalar choklad på danska ändå
Dina första kärlek: Det vet de allra flesta
Vart befinner du dig just nu: Wonderbed
Vart bor du: I en fridfull skog som heter Hulebo
Vad har du för t-shirtstorlek: XXXXXXS
Är du bra på: Rapa
Är du kåt: Nja
Är du singel: I högsta grad, letar karlar
Din mobiltelefon: Min gamla nokia, den nya är inne på lagning
Låt just nu: Thåström - Hon o han
Antal timmar sömn inatt: Cirkus 6
Vem är snyggast: Efter Per kommer mina krejsvänner
Vem vet mest om dig: Linda, Oliver, Hanna, Frida, Jennifer, Fanny vet mycket med
Vem vet du mest om: Inte en jävla aning
Vad vill du ha just nu: En karl med snygga vader
Snyggast i skåne: Jag vet inte många i Skåne!
Vem hatar du mest i hela världen? Jag hatar ingen, ogillar dock en flock människor
Höger eller Vänsterhänt: Beror på.
Språk: Svenska, spanska, engelska, krejsspråket, kunde finska innan, norska (!)
Vilka sjukdomar har du: Folk säger ofta att jag är sjuk, sjukt äcklig och vidrig. Jag är ett avskum
Ditt mål i livet: Jag vill ha en liten dotter!
Sängdags: Buh.
Fobier: Spindlar, mopeder, fisk, korta blödande naglar, hår
Känner du en snygg kille: Ja ja ja
Har du körkort: Inte förrens om 6 månader
Vilka cigg gillar du mest: Jag röker inte..Men om jag fick välja.. Lady ciggen!
Åsikt om jultomten: Han är läskig, ungefär som kvinnan som sjunger med Jocke i Generation ex
Äger du några vapen: Luftgevär och stinkande pruttar
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Charlie, My
Pepsi eller Coca cola: Coca cola
McDonalds el. Burger King: Donken
Mjölk I kaffet: Halva koppen, försöker dock dra ner på mjölken
Röker du: Säg det du!
Svär du: Ja, det uttrycker känslor
Sjunger du: Ja, med min underbart falska röst
Duschar du varje dag: Försöker alltid på morgonen
Har du varit kär: Jag är alltid kär
Starkaste du vet: Fanny har starka innanlår
Vill du gifta dig: I smyg
Tycker du att du är attraktiv: Hmmm...
'Vad vill du arbeta med när du blir stor: Journalist
Din hårfärg och frisyr: Svart, lite längre än axlarna + lugg. Ska klippa mig på torsdag! Kort!
Skorna du hade på dig idag: Svarta kängor, skäms på mig. Solen är ju här
Kläder du hade på dig idag och märket: Strumpbyxor, fodralklänning, jeansjacka, allt från H&M
Favoritfärg på kläder: Svart svart svart, enda jag äger
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Nya vårskor, en ny blommig kjol
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Nu är det inte mycket, i och med min låga lön
Skolväska just nu: Svart som jag fått från mormors garderob
Tatueringar du har: Det kommer..
Har du glasögon: Solglasögon
Hur ser din plånbok ut: Svart stor, precis som alla andra i Borås
Din perfekta Pizza: Hawaii med kebabsås
Randigt, rutigt eller blommigt? Blommor, blommor, blommor
Favoritårstid: Sommar och höst
Favoritmat och dryck: Mormors mat och kaffe
Favoritdjur: Hundar
Favoritparfym: D&G - light blue
Favorit tv-program: Cityakuten
Favoritämne i skolan: Livskunskap
Gillar du när det åskar: Nej
När ska du festa nästa gång: Inte förrens kortegen! 30 april!
Vad köpte du senast: Smink
Hur mycket pengar har du: Ganska tomt på kontot just nu
Hur svarar du i telefonen hemma: Ah det är Malin eller, Hej det är Malin
Hur svarar du i mobilen: Si, estoy aqui
Vem ringde du senast: 112
Senast kramat: Min mamma
Senast pussat: Min mamma
Senast hånglat med: Min mamma höll jag på att skriva
Sov du ensam inatt: Med Arma!
Vem sov du hos senast: Var nog Hanna
Vem sov hos dig senast: Fanny krejs
Druckigt alkohol den senaste månaden: Ja
Varit på dejt den senaste månaden: Jag dejtar inte
Ätit sushi den senaste månaden: Fisk är bara dåligt
Blivit slagen den senaste månaden: Dagligen. Fanny drog mig i håret innan, räknas det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0