Fredag hela veckan

Äntligen är det fredag, tycker att det jämt är fredag nuförtiden. Och visst är det bra, veckorna i skolan går snabbt.
Ligger i min säng och läser lite svenska, har prov idag, och som vanligt kan jag absolut ingenting.
Om en kvart ungefär ska jag till bussen, till skolan för att ha matte, sen svenska och sedan engelska. Efter skolan bär det av till Viskan, i ska fira Hanna ytterliggare. Hon ska få sina sista presenter!
Efter en fika så ska jag och Fanny, eventuellt Susanna också, träna spinning! Det ska bli skoj!

Vad skulle ni göra om ni hade mest pengar i hela världen? Jag hade en lustig dröm inatt, där jag var den som hade all makt i världen, och såklart mest pengar. Vet ni vad jag köpte för en stor del av dem? Jo, jag köpte det havet som alla späckhuggare finns i. Det var tydligen ett litet hav, fullt med dessa vackra djur. Och det var mitt, bara mitt. När jag vaknade kom jag på en sak, det är precis vad jag hade gjort om det var på riktigt. Jag vill ha en späckhuggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0