du är värd mer än kulor av glas

image418Min helg har varit jätteslapp. Haft feber hit och dit, men nu verkar jag frisk. Varför vara sjuk på helgerna? Bättre på veckorna, då slipper man skolan i alla fall. Suttit vid datorn har jag mest gjort i helgen, vart ute på en och annan promenad. Vädret har varit bra här uppe i Hulebo.

Imorgon kanske vi ska fara hela vägen till Göteborg, mest för en fika som jag förstår det hela. Kvalitetstid kan man kalla det! Vi tjejer behöver mer tid för varandra. Det passar hemskt bra nu när Stellan är i USA och har inställda lektioner. Ibland är du bra för någonting, tack Stellis!

Jag har kommit fram till att det bästa i mitt hus är nog fanemig min säng. Den är mjuk och jätteskön.



Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0