5 SEPTEMBER, outfit!

Bekväm kände jag mig idag!image157

Cardigan, gammal Lacoste, pappas
Vit klänning, Weekday
Tights, Gina
Scarf, Mallorca
Skor, Skopunkten (nya)

____________________________________

Skönt att komma hemifrån idag. Röra på sig, men inte visste jag att jag skulle vara folkskygg..
Fick mig ett par goda skratt, det behövde jag. Vill ha mer av det goda.
Jag menar, vad fan vore livet utan sarkasm?
_____________________________________


Jag är trött på alla sidor där folk framställer sig som helgon och fullkomligt unika på alla sätt och vis. Ge er.




Malin

Kommentarer
Postat av: Jolina den fina

Kommer du snart, vi drar ner till sjön och kedjeröker ^^ Jag kör försiktigt...

2007-09-05 @ 21:57:48
Postat av: Malin

Den dagen kommer snart igen Jolina ;) Och snälla.. Håll händerna på ratten, jag vill gärna hälsa på hos fiskarna, stannar dock hellre på land än hamnar I sjön.

2007-09-05 @ 22:56:50
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0