5 SEPTEMBER, finner ingen ro

Nu ligger jag här igen. Nu är det dags att sova. Dags att tänka och drömma underliga drömmar. Det är vad jag gör om nätterna, kanske inte finns så mycket annat att göra, då man är uppe i snarkandet. Men jag hinner nästan nte komma till sömnen innan jag ska upp och vakna igen. Känns meningslöst att ens ligga här och försöka. Sover inte ändå. Kan likagärna sätta på en snyftare på tvn och gråta bort alla tankar istället, kan man det? Någon som provat?

Jag förstår inte vilken ondska som finns här på jorden. Jag gråter.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2032772310

______________

Idag blev det många inlägg. Ville helt enkelt skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

RYCK UPP DIG SÖTNOS. / Ida

2007-09-06 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0