5 SEPTEMBER, bra början på dagen

Idag känns allting lättare. Imorse när jag slog upp mina ögon kändes det bra. En solstråle letade sig in mellan gardinen och rullisen, den sken rakt mot min spegelvägg, det var jättefint. Jag låg och drog mig ett tag, ensam hemma, skönt. Skickade många sms med en vän :) Jag fixade frukost, macka och yoghurt. Det var riktigt härligt att gå upp, i sin egen takt, inte få höra en massa kommentarer, "Ska du verkligen ha på dig det där?, Din lugg står rakt upp!, Du kan ju inte ha sandaler på dig fattar du väl, det är ju svinkallt." Hatar folk som idiotförklarar mig. Ja, jag vill ha på mig detta, jag tycker att det är fint, Min lugg ligger inte rätt varje dag, jag försöker fixa den, Och jag vet att det är skitkallt ute, men jag vill bevara sommaren, iallafall för mig själv. Otroligt skönt att slippa dessa nervärderande meningar.

Det blir/blev ingen skola för mig idag. Fastän att jag mådde bra så orkade jag helt enkelt inte. Behöver en dag där jag bara kan må bra och vara för mig själv. Göra vad jag vill. Imorgon ska jag dit iallfall :) Hoppas någon har saknat mig.

På fredag blir det Liseberg, Håkan är där :) Jag har väl aldrig riktigt tyckt om hans musik sådär jättemycket. Kan inte kalla mig för en Håkanfantast, vilket man definitivt kan döpa om Sandra till. Jag söker bara efter känslan och den närheten man får vid sådana evangemang. Det är då jag mår som bäst.
De som jag vet säkert ska med är Sandra och Emma?

På lördag slår vi på stort, Emma fyller nämligen år! Hoppas verkligen att det blir kul, jag är stensäker på det. Just nu vill jag  inte tänka i andra banor, då plötsligt Du kommer in i tankarna. Jag ska ta det som det kommer, tack.


Nu ska jag dra mig in till stan, stan med Sandra och sen fika med henne och Aimeé, stavar jag rätt? :) Det ska bli trevligt!


Kommentarer
Postat av: Aimée

Jag är imponerad, för det är väl förmodligen första gången du skriver mitt namn. Du klarade det ganska gra. Men jag har mitt accanj eller hur det stavas på första E:t Aimée,
ses på stan!

2007-09-05 @ 12:42:58
URL: http://kaimee.blogg.se
Postat av: Malin

Erkänn att jag är grym. Lite bara.

2007-09-06 @ 16:42:56
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0