30 SEPTEMBER, promenad

Denna helgen har innehållt.. Hemskt mycket Oliver. Kul, vi brukar faktiskt inte ses så mycket om helgerna. Igårkväll tog vi en runda i stan, köpte godis, satte oss uppe vid vattentornet och fulade oss. Lyssnade på en massa godingar och frös häckarna av oss. Vi satte oss där vi trodde det skulle hålla sig torrt. Men "det kom en störtflod ifrån taket"? Ha ha, nej, men det blåste som sjutton och skvätte gegga på oss. Oliver pinkade förövrigt på trappan, watch out. Där stinker det väl råttepess nu.

Idag blev det ett kärt återseende, på vårt ställe. Älskade, heliga, Onderbara terrängbanan. Vi gick till utkiksplatsen och hade trevligt. Bildade rökmoln, körde tjernobyl-barnet, ökte, impade och bossa. Sen spelade vi in vår låt, vänta tills ni får höra. Jag älskar den. Det var äkta humor. Vi lever just nu i stunden, och ska göra det ett bra tag. Släpp alla hämningar och lek.

Imorgon blir det jag och Linda i skogen. Har orienteringsdag, jag har gång på gång bevisat att sånt inte är för mig. Ansträngande och en karta ska användas. Skulle vara mycket roligare om man fick ledtrådar om vart kontrollerna låg, så kunde man gissa och gå runt och leta :) Men vi ska göra vårt bästa, vi klarar det!

     
Föresten! Vad gillar ni mina gummiskor? Ha ha ;)

Kommentarer
Postat av: O

hehe

2007-09-30 @ 21:03:07
Postat av: Linda

både oliver och skorna var heeeeta

2007-09-30 @ 21:04:19
Postat av: Malin

Linda; Oliver är inte het, he's gorgeous ;) speciellt på den sista bilden.

2007-09-30 @ 21:46:12
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: E

Oliver är störd och dina skor är sexiga ;)

2007-10-01 @ 12:14:02
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Linda

sexyboy menar du väl mul

2007-10-07 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0