3 SEPTEMBER, sömnproblem.

Sjukdom, ångest & en extrem oro stör mig i sömnen. Kan inte sova. Det kryper sig fram och vill inte försvinna. Alla människor försvinner ju, så vafan kan inte en känsla gå bort för. Hjärtat värker och varje andetag känns som en kamp. Jag tänker bara på Dig och sättet du ler på. Jag älskar det. Samtidigt som jag hatar det, vill stampa dig i ansiktet, vrida runt ditt huvud X antal gånger, sparka sönder dina mer intima delar, hoppa sönder din ryggrad. Allt för att du ska lida, allt för det du gjort mot mig, bara för att jag hatar dig så mycket att jag älskar dig. Bara för att du göra mig förvirrad, för att du gör mig illa till mods, för att du får mig att känna mig liten. Jag vill göra dig illa för att jag ska slippa allt, slippa ditt vackra leende, charmiga tal, ja, helt enkelt för att jag inte orkar ha något mer med dig att göra. För att du är för underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0