3 SEPTEMBER, gó och glad?

..Nej, idag stämmer inte det in på mig. Känner mig riktigt sur och nedstämd. Skolan är fruktansvärd, den tar kol på mig, inte bara alla läxor och lektioner, utan även människorna i den. Elever, lärare, klasskamrater. Jag känner mig trött på många nu. Jag finner ingen underhållning i att gå i skolan, som jag kanske gjorde innan. Bara jobbigt att pallra sig upp på morgonen, nu vill jag helst ligga kvar i sängen och vakna när alla andra kommer hem från skiten.
Vädret suger! Jag vill ju ha mer sol, gå i sandaler!
Jag vet att min lördag kommer skita sig, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill slita dig i stycken. Detta är inte bra.
Hjälp mig :/


22/9

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0