28 SEPTEMBER, when you were young

image210Can we climb this mountain
I don't know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now, watch it go

The killers - when you were young

encore, otra vez, one more time, en gång till.
Denna låten är fantastisk. Den har satt sig i mitt huvud. Om jag inte lyssnar på den, spelas den ändå gång på gång upp i min tomma del. Det ekar, och jag mår bra. He doesn't look a thing like Jesus, but he talks like a gentlemen, like you imagined when you were young. Sjung, nynna, spela, trumma, viska. Jag kan inte få nog.

________________________

Elin Elin Elin,
jag klippte mig hos en, rökte med en, käkade med en. Olika, och jag tycker om alla. En hel dag fylld av massa Elin.

   Mat-Elin tjötade jag länge med, diskuterade det mesta, alltid kul att prata med henne. Utbyta lite tankar. Hon berättade om sitt projektarbete som hon ville jag skulle hjälpa henne med. Ska dra ihop ett gäng på ungefär fem personer som hon senare ska ta porträttbilder av. Ska även ta bilder som ska spegla hur människan är. Något som är typiskt för den, någon hobby, humör o.s.v. Jag tror det blir skitbra :) MUSIK ÄR MULS, försök inte sno! Ha ha.

Kommentarer
Postat av: I

killers <3

2007-09-29 @ 11:09:18
URL: http://blblablabla
Postat av: Typewriter

När du ändå snackar musik, har du någon form av hjärta för Roger Pontare?

2007-09-29 @ 23:13:28
URL: http://www.typewriter.se
Postat av: Malin

Typewriter: tjadu, kärlek fanns för Pontare, när jag var mindre. Då man tyckte han var lite av det coola. Han hade fjädrar i håret, lustiga kläder, fantasifull, och allt sånt gillade man väl då :) Men ja, vad ska jag säga. Han kom, och gick. Tror inte han kommer mer igen.

2007-09-30 @ 20:02:29
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: Typewriter

Jag har aldrig gillat honom, men jag ser gärna att han kommer tillbaka i alla fall =)

2007-09-30 @ 23:14:33
URL: http://www.typewriter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0