26 SEPTEMBER, they crash around me

Sitter här igen, i skolan. Roligt? Nej. Får jag något gjort? Nej. I'm wack. Försökte skriva klart svenskan, men jag gav upp efter att ha skrivit sisådär fem rader. Företagsekonomi Stellan förväntar sig att jag har gjort tjugo st. Winkonto uppgifter. Har jag gjort det? Nej. Jag kan inte. I'm fucked up. Spanska prov på fredag, har jag pluggat? Nej förfan. Varför? Har massor tid, ingen ork. Ska försöka få lite mer gjort när jag kommer hem, om jag kommer hem.

Jag och Jacke sitter och väntar på Elin och Malin som är på Oscar Jacobsson's uförsäljningen. Ska även möta Oliver vid aulan om 25 minuter. Vi ska fika fika fika. Jag fikar eller käkar ute varje dag numera. Ibland båda. Som idag åt jag och Elin på Taco all in, sen blir det som sagt fika. Viskan? Jag vill sitta ute! Men vädret lär inte tillåta, regnet pissar ner på oss idag. Fy. Jag är inte ens fikasugen. Men pratsugen är jag allt.

Ringde Elin, frisören. Hon är nog fan den bästa jag vart hos. Bra när man känner personen som ska pilla en i hövet, man får det som man vill. Även om håret är riktigt skadad och slitet så tar hon inte mer än vad man vill. Sånt gillar jag. Ska droppa in på fredag och kapa min lugg litegrann, så jag ser nånting. Har blivit lite av ett problem nu.


Nu ska jag snart gå,
Ciao
Mul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0