25 SEPTEMBER, löning & rocksnack

Hejsan,
Normal dag. läkarbesök på morgonen, precis som alltid ville de ta mitt blod från mig, och jag använde mig av gamla rutiner, sura och sedan gå min väg. Samma kommentar kom åter från min mamma - Jag skäms, du måste få bort din nålfobi. MEN, jag kan inte, jag hatar stick och långa vassa saker. Jag är rädd. Ge mig tid istället att förbereda mig. Alla vet mycket väl om hur mycket jag fruktar sjukhus överhuvudtaget, och jag sa till mamma för en vecka sen att jag vägrar ta prover just idag. Ändå kom tjatet. En sköterska tog mig t.o.m i armen. Så gör man inte, man ska inte tvinga någon, speciellt inte mig!
Sen hade vi matte, spanska. Och nu svenska. Så roligt är det inte,  är väl därför jag hamnade här. Ska undersöka och prata om en faktabok eller en tidsskrift, jag valde boken "Växa i rocken", tror det passar bra :) Kan kanske bli lite intressant. Jag är inte fast besluten om jag ska prata om den, funderar på Modette istället. Det återstår att se!
Slutar om en halvtimme, nu ska jag vara as sketta flitig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0