23 SEPTEMBER, galet sjukt

Gårkvällen var galen. Speciellt de två sista timmarna. Naket är förnamnet. Naket, studsmatta, rock och utspilld kycklingpasta.. Ha ha. Ja, det var skitskoj.
Vännerna kom lite olika, runt fyra eller sex. Vi käkade och jag öppnade finfina presenter. Fick Pilgrimsringen av Frida, Linda, Sandra & Juicy, den har jag fan velat ha hela sommaren! TACK.
Sen fick jag grejer av Lirran Emma och Hanna också, två utöjningsörhängen och ett par pärlörhängen. Jättefint, TACK :) Fick även en bok av Lirran, men det känns privat, vi håller det för oss själva!
Mat, paket, kramar, singstar, dans, cigg cigg, supa supa supa supa, dans, rock'n'roll, cigg, hejdåkram, studsmatta, strippning, ännu mer rock'n'roll, BAM - mat över hela golvet. Ha ha. Sen vart det städ städ städ!
Jag hade kul. Tack för en fin kväll tjejer <3

image192

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0