21 SEPTEMBER, ipod och städning

Äntligen fick jag mig min Ipod, den är jättefin. Fast fyfan vad krånglig, har nog suttit sammanlagt tre timmar med den jäveln. Men jag tror det är fixat nu. Här har vi Pärlan vilket fall.
image191

Idag har jag inte gjort nånting, stannade hemma från skolan. Stack senare till stan för att träffa Frida. Det slutade med att jag träffade hemskt många! Linda, Isabella, Elin & Jaqcueline är bara några. Djurparkenarbetare också. Yäy. Pinne och fika. Underbart. Sen stack jag och Pappa till Knalleland för att fixa Pärlan, som sagt.

Imorgon blir det troligtvis riktigt skoj, jag hoppas verkligen det.. Mat,  bål, singstar, supa supa supa, röka röka röka, vattenpipa?, toalettbesök. Så kommer nog kvällen se ut. Kommer även ha nattgäster, Lirran och Hanna är välkommna :) Det enda jag inte ser fram emot är söndag morgon.. Städa städa städa. Bajs. Det känner jag inte alls för, men vafan, jag har ju två till här, så det lär ju gå bra! Det är bara att ta fram moppen och dammsugaren så äré klart.  Jag kan inte vänta.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Emma

HIhi wiee Malin, det blir skojj :D

2007-09-22 @ 09:31:25
URL: http://emmaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0