19 SEPTEMBER,

image187   Idag har vart en bra dag. Skogspromenad på gympan, pinnar och Cola zero.
Sen finns det en sak som jag ska gå till botten med. Jag tolererar fan inte såntdär, jag ska ställa er mot väggen varesig ni vill eller inte. Jag klarar inte av mer viskningar och blickar. Vette fan hur jag ska göra det bara. Men jag kommer lyckas. För jag är starkare än er. Ska använda mig av ord, underbara ord! Jag älskar ord, invecklade och förvirrande ord, som kan göra er svaga och se dumma ut. Jag vet hur jag ska göra. Jag vet att ni är helt tomma på argument..

Dagens;
Tights, Gina
Kjol, H&M
T-shirt, Carlings
Skor, Skopunkten

                    
                                  Steffie & Fanny                 Fanny, den
                                     går mot döden                jävla idioten

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0