18 SEPTEMBER, jag är nöjd

   Så kom den bästa dagen på året, näst efter Julafton då. Min dag. Min födelsedag. Jag älskar verkligen att fylla år, alla är så glada. Och jag älskar glada människor. Precis som alla andra önskar jag att jag fyllde år minst en gång i månaden, då hade jag vart en lycklig unge!

   Idag blev jag dock otroligt besvien på Er. Ni har blivit lite av enstöringar.- Och jag hatar det. Ni verkar leva i en värld som består av ignoration, dubbelmoral och massa lögner. Det går inte ihop. Det lilla ordet  "Grattis" hörde jag säkert minst 60 gånger idag, men inte av Er. Och ni ska föreställa mina vänner? Eller? Rätta mig om jag har fel. Ni kan dra. Snälla.

  Förutom skiten ovan har min dag varit underbar. Började med att jag blev firad på sängen med tårta och paket. Mp3, örhängen och tights blev mina. Ska dock byta mp3n, verkar jättebra, men fy vad ful. Örhängena fick jag av min syster, de stora silverhjärtanen blev mina. Vanliga tights från Gina fick bli mina också. Sen bar det av till skolan. Fika fika fika med nästan alla tjejer. Riktigt trevligt. Och Hanna föresten! Chokladen blev perfekt <3
Jag, Elin och Jennifer satt ute och blossade då stadens kända pedofil kommer förbi. Jag vill inte ens kommentera det. Du är äcklig.
   Sen kom släkten på besök, även Frida och Anton. Fick pengar och blommor, min kent-biljett också. Av Anton fick jag en trisslott, skulle fått två, men han tappade bort en. Du är väl smart? Haha. Men det gjorde ingenting, vann 75 kr :)

TACK ALLA NI SOM HAR VART GLADA & STÄLLT UPP FÖR MIG IDAG, jag behövde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0