17 SEPTEMBER, imorgon är det min dag...

..Bara min. Lite Jonathans också. Dig har jag nog kännt sen BB :) Och imorgon fyller vi 17 jävla år.
Det fula i det hela är att jag inte vet ett skit vad jag ska få. Klart, av släkten får jag väl pengar, men jag vet inte alls vad jag ska få av Mamma och pappa. Känns konstigt, brukar alltid veta innan födelsedag och julafton. Antingen har jag rotat igenom hela huset, frågat syskon, eller vart med och köpt det. Men nu vet jag inte. En sak är säker, lär inte få en hund iallafall, det har stått på min önskelista sen jag var.. Ja, sen jag kunde prata. En livs levande delfin har legat på andra plats.. Har dock bara fått gosedjur, vilket jag inte riktigt har uppskattat..

   Jag var med Hanna i Götet idag, ville fördriva tiden lite. Hanna shoppade på riktigt! Jag köpte en svart t-shirt/klänning på Monki, med ett monkimonster på, en tshirt från Carlings (Choose Life) & en neongul cardigan, typ. Jag är nöjd. Skulle ju fan inte köpa nånting! Men vafan, jag fyller ju år imorgon, lite får jag unna mig :)

   Vet inte riktigt hur morgondagen kommer se ut, fika fika fika vet jag bara!

Läs om Elins "Nära döden upplevelse" på hennes blogg, jag ska vägvisa er mina vänner. Det verkar som det var Jag, som orsakade det hela! ELIN

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0