15 SEPTEMBER, hundvakt & thai!

image177
Stina är söt
___________________________________________________


  Dagens
Tights, Monki
Linne/klänning, Monki
Jeansjacka, H&M
Väska, Mormors gamla
Halsband, Lindas <3

___________________________________________________




Idag åt jag, Oliver och Elin thai på phat. Oliver bjussade mig eftersom det snart är min födelsedag, TACK! Sen åkte vi hem till Ida på Norrmalm. Haha, hon bor i de husen som jag alltid går förbi när jag ska till jobbet, tyckte det var lite komiskt att jag aldrig vetat det. Hemma hos henne gjorde vi absolut ingenting, blossade och drack cola på den blåsiga balkongen :) Förövrigt blev den söta nallen smittad av Elins cp-sjukdom. Efter såg den ut som på bilden. Jag skulle vilja kalla det tragiskt :)


Kommentarer
Postat av: Jolina

Det är inte nallen som är cpskadad, det är Malin. med stort M.

2007-09-16 @ 20:21:08
Postat av: Elin

Jag skulle vilja säga att den nallen är jävligt lyckligt lottad

2007-09-16 @ 23:10:22
Postat av: Malin

Hur menar du då Elin? Man kan väl inte leva lyckligt med en sjukdom som du har gett?

2007-09-17 @ 20:47:32
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0